大角嘴 - 港 灣 豪 庭 Metro Harbor View

 找回密碼
 注册

欢迎您, 今天是 *君子自重,本網站嚴禁賣廣告, 發放, 或宣傳色情色情行業*

搜索
查看: 3502|回復: 12

無題

  [複製鏈接]
發表於 2013-7-30 14:27:48 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
好想重見百幾年前的水晶梨

ScreenHunter_01 Jul. 30 14.25.gif
發表於 2013-7-30 22:06:16 | 顯示全部樓層
看不清.
發表於 2013-7-30 22:20:31 | 顯示全部樓層
大佬OT 肚仔餓,想食水晶梨
 樓主| 發表於 2013-7-31 10:18:22 | 顯示全部樓層

免得被 D 表叔刪文啦。

江澤民,都話過在中國的人權是食飽的權力嘛。「水晶梨」,就應該唔會刪掛?!
發表於 2013-7-31 10:58:14 | 顯示全部樓層
中國富豪幫外國重起地標,為乜?博出名?人家一樣看低你!
不如在國內幫助有需要人仕還來得清淨!
 樓主| 發表於 2013-7-31 16:16:43 | 顯示全部樓層
丁一一 发表于 2013-7-31 10:58
中國富豪幫外國重起地標,為乜?博出名?人家一樣看低你!
不如在國內幫助有需要 ...

正如,我一直在吶喊,減少 D 軍備,射少 D 火箭,改善人民生活,調整整個民族的精神文明好過啦……
發表於 2013-7-31 18:01:06 | 顯示全部樓層
認同.
 樓主| 發表於 2013-7-31 18:24:50 | 顯示全部樓層
講真,強國,根本就與以色列、臺灣不同,環顧四週都無強鄰威脅。

基本就無必要花咁多軍費……口口聲聲,又話只是和平用途……
發表於 2013-7-31 23:02:15 | 顯示全部樓層
兄弟鬩牆,唉!
除了唔花咁多軍費,維穩費都可以慳D!
而且,城管人橫行……這些中國特色,可免則免
發表於 2013-7-31 23:12:25 | 顯示全部樓層
茂波囤地都攪到咁大件. 內地官僚佔地貪財更甚,
為了橫行, 所以的「中國特色」是缺不得.  
歷史有見, 官不清廉, 難有正政.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 注册

本版積分規則

Archiver|手机版|小黑屋|港灣豪庭論壇 admin@mhvlive.com

GMT+8, 2021-10-16 03:52 , Processed in 0.027324 second(s), 19 queries .

Metro Harbor View MHVLive X3.4

© 2007-2021 mhvlive.com

快速回復 返回頂部 返回列表